[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 10 lis 2024, o 21:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 689 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 4 paź 2008, o 13:19 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Przyłączam się do pomysłu Darka.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 5 paź 2008, o 10:31 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
wision, nice ideas, besides hand 3 removal.
daruś, może uda się to wcisnąć do scorebara (tl, powerups, tp i wszystko inne w jednej linijce).

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 13 paź 2008, o 10:23 
Slaby koles

Dołączył(a): 27 wrz 2008, o 18:15
Posty: 27
Karma: 0
i hope that you remember what i said.. that hand 3 allows you to shoot from angles you are not able to in normal q2. anyway.. what's the purpose of hand 3? having gun in the middle? that's possible with client side commands gun_x/y/z


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 14 paź 2008, o 09:47 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
hand 3 gives you a possibility to shoot from those angels you are not suppose to, just like in other fps games, q3a f.e.
it avoids rocket launcher splash damage given near the edges.
its just a feature, you dont have to use it or remove it

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 14 paź 2008, o 16:00 
Slaby koles

Dołączył(a): 27 wrz 2008, o 18:15
Posty: 27
Karma: 0
you need to distinguish between advantage and improvement.. and since default q2 hand 2 is something different than hand 3 in TDM, it's bad idea to implement some unfair advantage over other mods..
anyway.. by your way i can make my own mod with reporting enemy's health/ammo status (or some other "feature") and it's ok.. you just don't have to use it. funny


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 14 paź 2008, o 17:24 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
yeah, thats right!.. whats the problem wision? r u playing euroq2l on tdm? no? so, what r u complaing about?

its hand3 users problem that they r playing with hand3 in poland and they must use hand2 in eq2l...am I right?

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 16 paź 2008, o 01:01 
Slaby koles

Dołączył(a): 27 wrz 2008, o 18:15
Posty: 27
Karma: 0
is it that hard for you to see TDM spreading abroad poland? :] and it still doesn't mean that we don't have to play on TDM mod some time.. anyway.. the problem is not that you have to use hand 2 in other mod than TDM. i don't care about that. i care about you having an advantage over other people when they come to play on TDM server.
kinda sad that you fail to see that having unfair advantage is bad.. guess you like it that way
and kinda funny is that noone still gave me a valid reason to have hand 3 over hand 2 (nope.. not seeing weapon model in hand 2 is not valid reason)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 16 paź 2008, o 12:06 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('wision.own.cz', 'i') care about you having an advantage over other people when they come to play on TDM server.

lmao, its not an advantage if others r able to use hand3 too...
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 18 paź 2008, o 12:34 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
but u can use it also ... sfinka

anyway, w nowym tdmie bedzie multipov?

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 19 paź 2008, o 14:44 
Slaby koles

Dołączył(a): 27 wrz 2008, o 18:15
Posty: 27
Karma: 0
so if it has built in wallhack, it's ok because everyone can use it? :)

btw.. it's not possible to do multipov in q2 mod (at least not with a cooperation with client)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 19 paź 2008, o 15:32 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
yeah, thats the point, compare hand 3 to cheats... n1

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 20 paź 2008, o 12:40 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
a ja sie zastanawiam nad jedna rzecza... mamy coraz mniej serverow do grania, zachecic "sponsora" jest coraz trudniej, bo niczego w zamian nie mozemy oferowac, a gdyby, zaimplementowac w tdmie wyswietlania "loga" firmy podczas countdownu ?

Chodzi mi o cos takiego:

$this->bbcode_second_pass_code('', '
gracz wchodzi na server, z servera pobiera zpreparowany plik graficzny (cos aka ikonka male/grunt)
zaczyna sie countowdon i poza standardowym info pojawia sie logo sponsora servera
koneic countdown i zaczyna sie normalny mecz
')

mysle, ze to raczej nie jest duzo roboty (?) a mogloby ulatwic pozyskiwanie "sponsorow" do serverow gier... co o czyms takim myslicie?

nasulena mi sie taka mysl po tym jak coraz wiecej gier MP chce sie utrzymywac z reklam zawartych na serverze gry sfinka

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 20 paź 2008, o 13:57 
Cichociemny

Dołączył(a): 19 kwi 2008, o 22:41
Posty: 110
Karma: 20
Dem, z calym szacunkiem, ale wydaje mi sie, ze chyba nie wiesz co to hand 3 :D(ustawianie pozycji miejsca, z ktorego padaja strzaly - no chyba, ze ja sie myle:) ).
Wracajac do tematu dzieje sie zle, bo na coraz wiekszej liczbie serverow za granica gra sie nieco "inaczej" niz w pl. Chodzi mi o bugi, ktore systematycznie sa usuwane. Nie powiem, moim zdanie gra powinna wygladac jak wygladala, ale trzeba isc z duchem czasu i sie zreformowac:P. Mysle, ze teraz jest na to najlepsza pora.
A co do loga - pomyslu dem'a - to jesli mialo by one byc, na dobrym servie sponsorowanym, jestem jak najbardziej za. Mamy przeciez zawsze servery, ktore nie sa "komercyjne" dla konserwatywnych klejkerow:D.
Co do TDM'u mozna by jeszcze dodac "start wind" po rozpoczeciu mapy, oraz wylaczyc bug, zwiekszajacy "sile" strzalu z rg, gdy gracz stoi na trupie :>. Jak cos mi jeszcze przyjdzie do glowy - to dam znac.
Pozdrawiam.

Btw. Co do startu wind, mialem na mysli raczej to, aby pozostaly one na miejscu - w stanie spoczynku - gdy mapa sie rozpocznie.

Btw2. Po rozmowie z dem'em na ircu, mozliwe ze to jednak ja nie rozmumiem istoty hand3, za co sorry. Jedna jesli mialo by to byc wylaczone w OPENTDM, to jestem za wylaczenie tego takze na naszych rodzimych serverach:P JEszcze raz pozdrawaim


Ostatnio edytowano 20 paź 2008, o 14:43 przez dsRUL, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 21 paź 2008, o 01:30 
Slaby koles

Dołączył(a): 27 wrz 2008, o 18:15
Posty: 27
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('dem', 'y')eah, thats the point, compare hand 3 to cheats... n1


if there wouldn't be hand 2 already in q2 i'd understand your need for it (since i use hand 2 too).. but adding hand 3 which gives you gameplay advantage over normal q2 behaviour is a cheat.. indeed
more reasonable would be to ask r1q2/q2pro/(...whatever client you use...)'s author to add such a feature to show a weapon model even with hand 2. thought of that?

ad sponsor picture thing.. might be good idea if it won't be disturbing to players, and it _will_ actually help to get more servers

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 17 lis 2008, o 13:53 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
what da fuck is hand 3?

I asked around for it and ppl say that it gives u a possibility of shooting from the middle of a screen (I don't really see any diffrence between hand 3 and hand 2, which also shoots from the center). but if there is really a difference then I don't care if it helps people or not. it should be removed for one simple reason - it changes original q2 behaviour (that's what I dont like about fast weapons). tdm mods are supposed to help organizing and administering the game, but not change it (it's team deathmatch not anything more than that)

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 17 lis 2008, o 18:35 
Slaby koles

Dołączył(a): 27 wrz 2008, o 18:15
Posty: 27
Karma: 0
with hand 2 you shoot from lower part of the screen, while with hand 3 you shoot from middle center (like exact center of the screen).. that gives you quite an advantage in instagib for example.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 18 lis 2008, o 22:19 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
ok, that's what i come up with after some time. imo it should be removed, i dont understand why it's there in the first place...

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 25 lis 2008, o 13:17 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
Ok, it will be server 1/0 decision and vote possibility to set hand 3.

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 2 gru 2008, o 20:48 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
czy moglby mi ktos przyblizyc wdrazanie multipova? na jakiej to zasadzie dziala? potrzebny jest mod z obsluga multi pova aby nagrywac takie demka? no zapewne tak, skoro takich nie mamy z plq2, wiec stad pytanie: w jakim stopniu wprowadzanie multipova do tdm jest problemem? moglby ktos to sensownie uzasadnic?

zenon cos mowil o jakichs bibliotekach od klienta q2pro... co zrobic zeby gtv mialo mozliwosc cheasowania w stylu multipov?

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 2 gru 2008, o 21:05 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:22
Posty: 1348
Lokalizacja: Kusięta/Wrocław
Karma: 44
demcio mowilem ze na serwerze musi byc nowa binarka q2proded (w polsce jest r1q2ded)
opentdm lepiej obsluguje gtv ale to chyba chodzi cos z wyswietlaniem scoreboarda


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 689 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 35  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza