[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 21 gru 2024, o 17:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2004, o 10:05 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2002, o 00:25
Posty: 2478
Lokalizacja: Poznan
Karma: 8
proxy

_________________
http://www.wdrewnieiwmetalu.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2004, o 16:58 
Cichociemny

Dołączył(a): 2 sie 2003, o 13:03
Posty: 114
Karma: 0
jak byscie moglito porpawcie ten motyw z hand 3... bo jak wklepie hand 2 to rg jakos dziwnie wylatuje jak bym mial hand 3 i ciezko jest sie przyzwyczaic ... bo pociski z rl leca jak na hand3 .. nie umiem trafic nic :D jezeli mozna to zrobic to zmiencie to bo moim zdanime jest to niewypal .. rakiety z rl leca jakos dizwnie bleeeee hujstwo


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2004, o 17:04 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2003, o 23:45
Posty: 254
Lokalizacja: Pozna
Karma: 0
no, to jest z dupy. jak można trafić rakietą, która leci prosto ?? :drinking:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2004, o 17:07 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2002, o 00:25
Posty: 2478
Lokalizacja: Poznan
Karma: 8
mi sie tez ten hand 3 nie podoba ;<

_________________
http://www.wdrewnieiwmetalu.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2004, o 17:11 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
Jestescie lamerami.

Hand3 to dobra sprawa.

Zreszta mozna tego nie uzywac.

Wiec stop dat bullshit n00bs :DDDDDD


Ostatnio edytowano 4 sty 2004, o 00:20 przez wns, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2004, o 18:04 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
$this->bbcode_second_pass_quote('atom', 'j')ak byscie moglito porpawcie ten motyw z hand 3... bo jak wklepie hand 2 to rg jakos dziwnie wylatuje jak bym mial hand 3 i ciezko jest sie przyzwyczaic ... bo pociski z rl leca jak na hand3 .. nie umiem trafic nic :D jezeli mozna to zrobic to zmiencie to bo moim zdanime jest to niewypal .. rakiety z rl leca jakos dizwnie bleeeee hujstwo

Kazde wytlumaczenie jest dobre jaks sie cienko gra :]. W hand 2 nic nie zmianialem wiec wychodzi na to ze strzelac nie umiesz albo miales kiepski dzien :]]]]

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2004, o 18:52 
Kozak

Dołączył(a): 17 cze 2002, o 21:37
Posty: 1629
Lokalizacja: Che
Karma: 2
po paru grach stwierdzam ze wole jednak normalne strzelanie. jak wylatuje ze srodka to zaslania za duzo.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2004, o 19:14 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Troche zaslania ale i tak juz sa dymki i railtrail przesuniete do przodu. Szkoda ze nie widzieliscie jak jeszcze nie byly przesuniete :DD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2004, o 21:15 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 18 maja 2003, o 16:08
Posty: 269
Lokalizacja: Manchester
Karma: 0
w battlu admin wyznacza rodzaj zakonczenia meczu.
battle.cfg
// edit/uncomment to switch the overtime mode. Valid modes are "death" (sudden
// death), "timed" (extend match by the given time), and "none" (match may end
// in a tie).
a mute to zajebisty pomysl. vote mute juz nie dlatego bo przeciez kazdy player moglby zmutowac innego i nie byloby potrzeby na glosowanie.

i podpisuje sie pod tymi wszystkimi, ktorym sie ten scoreboard wydaje nieczytelny.

vote add "vote break". na razie break moze wpisac tylko admin.
jeszcze taki pomysl z accuracy: np bind <key> "accuracy rg; accuracy rl; accuracy cg"

i jeszcze cos takiego co wyda mi sie zajebiscie przydatne. komenda ktora mowi na jakim jestesmy serwerze (jaki ma ip i nazwe)

_________________
never trust a woman...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2004, o 23:08 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
Boże ludzie, NIE PODOBA SIĘ WAM TO NIE UŻYWAJCIE. To jest dodatkowa OPCJA którą sobie można WŁĄCZYĆ lub wyłączyć.

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2004, o 00:21 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
$this->bbcode_second_pass_quote('wns', 'J')estescie lamerami.

Hand3 to dobra sprawa.

Zreszta mozna tego nie uzywac.

Wiec stop dat bullshit n00bs :DDDDDD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2004, o 01:29 
Kozak

Dołączył(a): 17 cze 2002, o 21:37
Posty: 1629
Lokalizacja: Che
Karma: 2
totez nie uzywam, wyrazam tylko kurwa swoja opinie. wiec zm. C:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2004, o 23:43 
Cichociemny

Dołączył(a): 2 sie 2003, o 13:03
Posty: 114
Karma: 0
ale mi chodzi o to ze te rakiety i rg nie wyklatuaj tak jak w bg :D nawet jak hand 2 wlacze :} tylko jakos tak dziwnie jakie komendy zastosowac zeby to bylo tka jak w bg .. ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2004, o 01:00 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Na hand 2 wylatuja !!!DOKLADNIE TAK SAMO!!! jak na hand 2 w BG, jedynie dymek zaczyna sie 0.2 s po wystrzeleniu rakiety/granata a railtrail jest przesuniety o 48 pixeli do przodu. Moze przez to !!!WYDAJE!!! ci sie ze jest inaczej. Jesli dalej mi nie wierzysz, zrobie specjalnie dla ciebie taka wersje, gdzie dymek bedzie sie zaczynal normalnie a RGtrail nie bedzie przesuniety i wtedy bedziesz mial namacalny dowod...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2004, o 11:56 
Cichociemny

Dołączył(a): 2 sie 2003, o 13:03
Posty: 114
Karma: 0
no ba wlasnie todaje mi mylne wrazenie ... jezeli mogls bys to wyeliminowac to przesuniecie dymka i zeby to bylo tak jak w bg to bedzie git :-)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza